Paslaugų įkainiai

Mikro

30

 €/mėn.

Atstovavimo planas.

Detaliau

Mini

50

 €/mėn.

1-2 darbuotojai,
Iki 10 dokumentų.

Detaliau

Medi

150

 €/mėn.

Iki 5 darbuotojų,
Iki 80 dokumentų.

Detaliau

Maxi

250

 €/mėn.

Vidutinėms įmonėms.
Iki 10 darbuotojų,
Iki 120 dokumentų.

Detaliau

Mega

500

 €/mėn.

Didesnėms įmonėms.
Iki 20 darbuotojų,
Iki 270 dokumentų.

Detaliau

Steigiant įmonę taikomos nuolaidos. Patikslintą pasiūlymą gausite susisiekę su mumis. Įmonių steigimo kainas rasite čia.

Mikro planas

30 €/mėn.

Atstovavimo planas.

Užregistravus įmonę, bet kurį laiką nevykdant veiklos, suteikiame atstovavimo valstybės institucijose paslaugą, t.y. pranešame Mokesčių inspekcijai, kad turite buhalterį, kas yra privaloma pagal įstatymą, prisiregistruojame prie Sodros bei Mano VMI ir suteikiame atstovavimo šiose institucijose paslaugas.

Suteikiame 1 val. nedidelės apimties ir sudėtingumo konsultacijų.

Mini planas  pradedančioms veiklą ir labai smulkioms įmonėms

50 €/mėn.

1-2 darbuotojai, iki 10 dokumentų.

Planas MINI taikomas pradedančioms veiklą ir labai smulkioms įmonėms turinčioms 1 darbuotoją ir iki 10 dokumentų per mėnesį.

Kaina priklauso nuo įmonės dydžio, struktūros, valdymo pobūdžio, turto, nuosavybės, pardavimo apimties, darbuotojų skaičiaus ir kitų veiksnių.

Kiekvienai įmonei buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina nustatoma individualiai, todėl norėdami gauti tikslią apskaitos paslaugos kainą susisiekite su mumis.

Medi planas  smulkioms ir nedidelėms įmonėms

150 €/mėn.

Iki 5 darbuotojų, iki 80 dokumentų.

Planas MEDI taikomas smulkioms ir nedidelėms įmonėms turinčioms iki 5 darbuotojų ir iki 80 dokumentų per mėnesį.

Kaina priklauso nuo įmonės dydžio, struktūros, valdymo pobūdžio, turto, nuosavybės, pardavimo apimties, darbuotojų skaičiaus ir kitų veiksnių.

Kiekvienai įmonei buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina nustatoma individualiai, todėl norėdami gauti tikslią apskaitos paslaugos kainą susisiekite su mumis.

Maxi planas  vidutinėms įmonėms

250 €/mėn.

Iki 10 darbuotoju, iki 120 dokumentų.

Planas MAXI taikomas vidutinėms įmonėms turinčioms iki 10 darbuotojų ir iki 120 dokumentų per mėnesį.

Kaina priklauso nuo įmonės dydžio, struktūros, valdymo pobūdžio, turto, nuosavybės, pardavimo apimties, darbuotojų skaičiaus ir kitų veiksnių.

Kiekvienai įmonei buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina nustatoma individualiai, todėl norėdami gauti tikslią apskaitos paslaugos kainą susisiekite su mumis.

Mega planas  didesnėms įmonėms

500 €/mėn.

Iki 20 darbuotoju, iki 270 dokumentų.

Planas MEGA taikomas didesnėms įmonėms turinčioms iki 20 darbuotojų ir iki 270 dokumentų per mėnesį.

Kaina priklauso nuo įmonės dydžio, struktūros, valdymo pobūdžio, turto, nuosavybės, pardavimo apimties, darbuotojų skaičiaus ir kitų veiksnių.

Kiekvienai įmonei buhalterinės apskaitos tvarkymo kaina nustatoma individualiai, todėl norėdami gauti tikslią apskaitos paslaugos kainą susisiekite su mumis.

Geovandeta logo
„Esame dėkingi už ilgalaikį malonų bendradarbiavimą. Visos ataskaitos ir operacijos atliekamos laiku, neturime jokių nusiskundimų. Ši partnerystė mums labai naudinga.“

Danielius Ditauskas,
direktorius @ GeoVandeta

Šerkšno medus logo
„Mums labai svarbu tikslumas, punktualumas, noras išspręsti iškilusias problemas, visa tai mes gauname ir esame laimingi.“

Dainius Šerkšnas,
ūkininkas @ Šerkšno medus

Mediasta logo
„Tikrai, dėl buhalterijos jums galvos nebeskaudės. Rekomenduojame naudotis šios įmonės paslaugomis. Padės jums išnarplioti pačias sunkiausias finansines dilemas.“

Rima Tarasevičienė,
direktorė @ Mediasta

Kūrybos laisvė logo
„Beveik nuo pat verslo įkūrimo čia tvarkome savo buhalterija. Jų paslaugas rekomenduotume vidutinėms, o ypatingai - augančioms įmonėms.“

Ineta Brazė,
vadovė @ Kūrybos laisvė

Ant kiekvieno sėkmingo verslo scenos stovi išmintingas vadovas,
o už kulisų - kruopštus buhalteris.

© 2018 Aktualūs sprendimai 

Svetainė: CTA